Friday 13 July 2007

koxx

Koxx bringat nekem charity akcio. Ha akarsz nekem adni egy £-ot akkor - nosza, ne habozz!
Aki szereti ezeket a gepeket az ne habozzon megnezni a kep moge rejtett linket. A Koxx nemcsak remek trialos alkalmak rendezoje - de bepisalas minosegu bringakat epit. Igazi latvanyossagok. Abba biztos vagyok, hogy az en Onzamnal klaszabb fek es hajtokar van a beszallo modelleken is. Az Onza T Vee-je ugyanis olyan kellemetlen konstukcio ami boven azelott penzbefektetest igenyel, hogy esetleg eselyed lenne komolyabb technikak megtanulasara. Az enyem a hatsokereken pumpalastol mar erosen bosszanto - a hajtokar egy szar, pl. Mindegy - a Koxx remek gepeket gyart - volt is szerencsem egyet kiprobalni. A srac egy KARBON nal alitott be a shop-ba es nem kelett sokat izelgetni, hogy azonnal gime'shot! Alapvetoen meg voltam love a bazira nem 20" os hanem oriasira nott 26" kerekek miatt, de meg egy kellemeset taknyolnom is sikerult amikor azt hittemki tudok rajta forditani 180 at az elso kereken, de nem tudtam. Nem volt nehez belejonni a bringan - imadnivalo sulyelosztasa es dinamikaja van. Az villa, a fekek - hibatlan - viszont azthiszem nem tudnek megszokni egy ekkora kereket.

No comments: